tisdag 1 september 2009

kändisspaning

Blev övertalad igår och följa med till klubben Avenue, och tur var det för en plötsligt står Leonardo di Caprio en meter ifrån oss. Han festade vid samma bord. Mina vänner har inga skrupler, så fick ett tillfälle att hälsa och skaka hand med honom..! Väldigt overkligt

Försökte smygta en bild, gick inte så bra, håll till godo med denna

Och just det, Marcus Schenkenberg var också där. Han är ju något av en nationalklenod på något sätt. Det är alltid "party in his pants" om man säger så, så om någon vill ha hans nummer, kontakta mig..haha

1 kommentar:

  1. Så spännande att läsa dina historier, känns som om du var närmare... Dessa dagarna är ganska konstiga på kontoret för jag borde ha flyttat till min nya arbetsplats men... Ingen vet ingenting så jag bara sitter och läser lite svenska - mycket bättre än att göra ingenting.

    Idag blev vi ägare av huset så nu är det bara 50 år för att betala hypotek :P Hoppas den stora festen följen i storstaden!!

    Enrique ska till US nästa vecka men att jobba i Dallas då ska vi se vad som han får mig där :P

    Ta hand om dig...

    SvaraRadera