tisdag 16 februari 2010

5 at Inven.tory + Zac Posen at Rose bar

NYFW fortsätter
Just denna vecka är min blogg betitlad 'modeblogg' eftersom jag frotterar mig med andra modebloggare under 'independent fashion blog'-mingel med Stylebubble m fl.

Igår: Fest på butiken Inven.tory för svenska märket 5 med lite svenskar och nåt galet band (the Growles) och deras lika galna fans.
Vidare med Nathalie och Sara till restaurangen La Esquine för en drink och slutligen 'toalettvägen' in till Zac Posens fest på Rose bar på Gramercy hotel.

5 Pre view


Sara, Nathalie + Inven.tory-ägaren

DIY, Stickning....

Band

och fans

På Rose bar

Fin hatt

Denna man har jag sett på varje fets jag varit på under veckan. Han är värre än jag vad kommer till leopard

På väg hem. Trött men nöjd. Nästa vecka blir det mer rapportering av jobb osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar