lördag 6 februari 2010

Sonia Rykiel+H&M=sant

Jobbet går bättre. Tre lite sega dagar av mycket surfande på webben, men på onsdagen var min boss tillbaka och jag fick ett större och två mindre projekt att jobba med så har hållit mig sysselsatt. Alla på jobbet är trevliga, det är en öppen stämning och området intressant, så har inget att klaga på än så länge.

Helgen börjar på torsdag enligt mig. Och i torsdags började helgen bra med fest för Sonia Rykiels kollektion för H&M på mysiga restaurangen Bobo. Massa fotografer, snittar och champagne samt gäster som Nathalie Rykiel själv, Leighton Meester från Gossip girl, Michelle Williams och Real Housewife Kelly Bensimone. Supermodellen Chanel Iman var DJ.
(fina bilder Nathalie Willebrand, övriga bilder mina)

Delar av kollektionen

Nathalie och Lolo Rykiel


Moi

Nathalie, Freja, Sara

Nathalie Rykiel och Michelle Williams

Chanel Iman



Victor

Marc

1 kommentar: