torsdag 15 oktober 2009

Mitt liv som film

Dålig på att uppdatera,
detta har hänt:
Hittat en ny hobby! Signat upp på ett gym tre gator ifrån där jag bor så nu blir det allehanda träning, dans, yoga mm. Bra att hålla sig i form när höstrusket nu slagit till på riktigt.

Förra veckan innehöll en del dramatik med uppbrott, försoning och tårar. Kändes som en dålig film, men där slutet iallfall blev blev lyckligt! Mitt liv känns allmänt som en film ibland, allt är så flyktigt och tillfälligt, och det händer så mycket hela tiden. tex:
- Beauty night out med världens bästa goodie bag (tandblekning, cremer, fejknaglar..here we go American girl)
Paris Hiltons fest på Bowling-/karnevalställe, Bowlimore (nej, jag såg aldrig Paris, däremot en levande schimpans. Festen i övrigt var väldigt kommersiell).
Gossip efterfest (bandet var där, men inte Beth Ditto, som jag ville se)
Tyvärr en avskeds-/champagnebrunch för en svensk tjej som åker hem. Kommer nog bli en hel del avskedsgrejer framöver.
Hamlet show med Jude Law på teater
Geenbuilding-event med Skanska
Besök av Mirandas vän, Camilla från KTH

I bilder:

Camilla på besök. Vin på "livingroom"/W Hotel. Var tvungna smälta Jude som Hamlet

Gossip after party på Butter, hostat av söta modebloggaren/smyckesdesignern Tiffany

I heart NY. Middag hos Mirandas italienska kompis Matteo

Bowlimore, Paris Hiltons fest

Det som känns bekant: Med f.d. Acne-kollegor Alexander och Tobias (som pluggar här i NY)Här på "Baddies" lounge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar