fredag 11 december 2009

Bye Bye Miranda


Min rumskompis har lämnat mig..:( Känns sorgligt. Som slutet på en era. En era som varit en helt fantastisk höst. Gud vad många äventyr vi varit med om!

Vi har ju delar säng i fyra månader, så klart vi kommit varandra nära. Otroligt att det aldrig blivit något bråk. Jag saknar dig allt.

I övrigt har det varit hålligång sedan jag kom tillbaka till New York. Glöggkväll med Dan, hans flickvän och Marika. Två stora fester med New Yorks alla hipsters för PAPER Magazines årliga nightlife award samt galleriöppning-/fest för street art-konstnären BNE.

Jag har dessutom uppgraderat gym. Har nu en gästvecka på Victors gym. Tydligen brukar Leonardo diCaprio gå dit, så får hålla ögonen. Såg iallafall en till SATC-karaktär sist; Mario Cantone - Charlottes gay-kompis i serien. Han var precis som sin karaktär.

Igår hade jag och Miranda avskedkväl på pizza-/jazzstället Arturos. Det blev stans godaste skaldjurpasta, livejazz och häng i baren med tre Tony:s!

Ikväll får jag åtminstone sängen själv. Bunkrat upp med böcker och levande ljus. Det är kallare i New York än vad det är i Stockholm för tillfället. Det innebär m a o innesittande.

Ett tag sedan

xoxo

1 kommentar:

  1. Ta hand om dig och njut av de sista dagarna... Jag vantar här med snln, mörket och en stor smile

    SvaraRadera