lördag 19 december 2009

Cirkeln sluten

Sista dagen i New York...för denna gång!
Sitter och skriver i ett smärre kaos. Lämnar två bagar med grejer, inser att jag inte får med mig allt ändå, så måste iväg och köpa en ny väska. Tusan vad man hamstrar på fyra månader.
Har försökt träffa alla vänner en sista gång i veckan.
I onsdags blev det ännu en kväll på baren Blackout i Brooklyn. Det var där jag hamnade första veckan jag anlände hit, en helkväll med fri bar, så stället gör skäl för sitt namn. Denna gång var det lugnare. Mötte upp med Lydia som är en gammal kompis från Stockholm. Hon träffade i sin tur en gammal gymnasiekompis från Danderyds gymnasium som i sin tur var där med Rickard. Rickard är Mirandas gymnasiekompis som pluggar på Parsons, och som hon försökt få mig möta upp under hela tiden vi varit här, men som inte lyckats så bra. Men nu, när Miranda åkt sluts cirkeln. Alla känner alla...

Nu snöar det i New York och jag måste skynda mig ut i ärenden innan det blir alldeles kaos.
xoxo

Julpynt

Walk off - vanligt inslag på barer bland alla gay hipsters(?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar